Rekisteriseloste
1. Rekisterinpitäjä
Suomen Mentoritiimi Oy
Y-tunnus: 2380413-2
Aleksis Kiven katu 24 B 23-24, 33200 Tampere
puh. +358 10 387 7050
2. Rekisteriasiat
Asiakaspalvelumme vastaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin.
3. Rekisterin nimi
Suomen Mentoritiimi Oy:n markkinointirekisteri
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja Suomen Mentoritiimi Oy:n oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, Suomen Mentoritiimi Oy:n ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella Suomen Mentoritiimi Oy:n viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.
5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri voi sisältää seuraavan ryhmittelyn mukaiset tiedot asiakkaista:
• Nimi
• Sähköpostiosoite
• Matkapuhelinnumero
• Yritys ja asema
• Yrityksen osoitetiedot
Mentoritiimi käyttää sivustoillaan evästeitä käyttökokemuksen parantamiseksi. Evästeet ovat pieniä, selaimen pyynnöstä käyttäjän tietokoneelle lähetettäviä ja siellä säilytettäviä tekstitiedostoja. Evästeet voi kieltää säätämällä selaimen asetuksia.
6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteri koostetaan Suomen Mentortiimi Oy:n asiakastietojärjestelmästä ja tietoja pidetään yllä manuaalisella päivityksellä.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset
Rekisterinpitäjä ei luovuta Asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.
8. Tietojen poistaminen
Tietoja voidaan poistaa Asiakkaan vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.
9. Rekisterin suojauksen periaatteet
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Suomen Mentoritiimi Oy:n tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.
10. Kielto-oikeus
Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa luovuttaminen ja käsittely suoramainontaa ja muuta markkinointia varten.
Sivustomme käyttää Googlen reCAPTCHA -palvelua viestien välittämisessä.
Tutustuthan myös Googlen tietosuojakäytäntöön ja käyttöehtoihin.
Verkkokaupan tilaus- ja sopimusehdot
1. Yhteystiedot
Suomen Mentoritiimi Oy
Y-tunnus: 2380413-2
info@mentoritiimi.fi
Aleksis Kiven katu 24 B 23-24, 33200 Tampere
puh. +358 10 387 7050
2. Tilaaminen
Verkkokaupasta voi tilata tuotteita ja palveluita rekisteröityneenä tai rekisteröitymättömänä asiakkaana. Tuotteet ovat pääosin palveluita ja digitaalisia tuotteita. Ne ostetaan verkkokaupan ostoskorin kautta, ja maksetaan erikseen ilmoitettujen maksuvaihtoehtojen avulla.
Kun asioit verkkokaupassamme ja teet tilauksen, hyväksyt nämä ehdot.
Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus, josta ilmenee tilaamasi tuote tai palvelu ja sen hinta.
3. Maksaminen
Maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland Oy
Y-tunnus: 2196606-6
Maksut suoritetaan Checkout Finland Oy:n palvelun avulla, suojattua ja turvallista tiedonsiirtoa käyttäen, niillä digitaalisilla maksutavoilla, mitä palvelu tarjoaa. Checkout välittää maksut verkkokauppiaalle.
Pankkimaksuissa käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä Checkout Finlandin maksuehdot ja rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Sopimus tilauksesta syntyy verkkokauppiaan ja asiakkaan välille.
4. Toimitusaika
Digitaalisten palvelujen toimitusaika on tavallisesti 48 tunnin sisällä. Joissakin tuotteissa on erikseen mainittu alkamisajankohta, jolloin esimerkiksi palvelun kirjautumistiedot saatetaan toimittaa tilausvahvistuksen jälkeen, ja palvelu on käytössä vasta erikseen ilmoitettavana ajankohtana. Tietyillä tuotteilla ja palveluilla on umpeutumispäivä tai palvelun voimassaolon kesto, minkä jälkeen palvelu ei ole enää käytettävissä.
5. Saatavuus
Palvelut ovat saatavissa 24/7, mutta digitaalisista järjestelmistä johtuen, palveluissa voi olla vähäisiä teknisiä viiveitä tai katkoksia. Verkkokauppias ei vastaa palvelun saatavuudesta, paitsi siltä osin, kun sillä on mahdollisuus vaikuttaa sähköisten palvelujen toimittamiseen. Verkkokauppias ei vastaa ostajan teknisistä haasteista tai laitteiden käytön opastuksesta.
6. Peruutusehdot ja vaihto- ja palautusoikeus
Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, mikä koskee vain fyysisiä käyttämättömiä tuotteita. Digitaalisilla tuotteilla ja palveluilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta, sillä ne toimitetaan yleensä heti tilauksen jälkeen. Mikäli tuote tai palvelu ei ole käytössä heti tilauksen jälkeen, on asiakkaalla oikeus peruuttaa kauppa 14 vuorokauden aikana ostopäivästä, mutta ennen tuotteen tai palvelun aloituspäivää, ja kirjautumatta palveluun. Asiakkaan kirjautuminen ja palvelun käyttö voidaan tarkistaa verkkokauppiaan toimesta.
Maksujen palautukset tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Palautukset ja peruutukset on sovittavat aina verkkokauppiaan kanssa.
7. Reklamaatiot ja riita-asiat
Kaikki reklamaatiot ja mahdolliset riita-asiat hoidetaan ensisijaisesti asiakkaan ja verkkokauppiaan kesken.
8. Tilaajan velvollisuudet
Asiakkaalla on velvollisuus tutustua tilaus ja toimitusehtoihin ennen tilausta. Tilauksen tekeminen katsotaan tilaus- ja toimitusehtojen hyväksymiseksi.